flowers&spider

10:47

Strašně ráda fotím. Už od malička. Pokaždé, když měl taťka foťák v ruce, tak jsem pořád chtěla fotit místo něj. Ale že bych byla nějak talentovaná, to opravdu ne. Jenom mě to prostě baví. 



Větší zábava je ale fotit lidi, potom to jsou skvělý momentky, na kterých se divně ksichtí.


A ten pavouk je fakt krásnej, co?

You Might Also Like

37 komentářů

  1. taky mě baví fotit. častokrát fotim úplný kraviny jakože umělecky (obaly od sušenek, kytky.....), který záhy mažu z foťáku, pač jsou úplně k ničemu.

    OdpovědětVymazat
  2. focení máme společné! fotil jsem vždycky rád i mobilem, hlavně že fotil!:D)
    ten pavouček!

    OdpovědětVymazat
  3. Jo máš to se mnou stejný také moc ráda fotím! Krásný fotky.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera.. miluju květiny, miluju jejich nejmenší detaily na fotografiích :)

    OdpovědětVymazat
  5. přesně tak, mam to úplně stejně, nedávno jsem našla album, které jsem vyfotila po tom, co jsem dostala asi v 9 svůj první foťák... :D miluju focení, zachycování momentů, všichni to o mně ví, že jsem takový všudy/všudy/vždy fotograf :D
    strašně mi vyhovuje to, že mam blog a aspoň něco se s těma fotkama děje a nezůstávají jen tak v počítači... a co dělám ještě radši? UPRAVUJU JE! Na tom se vždycky hrozně vyřádím! :))

    Hezké fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju focení!<3 Moc hezké fotky!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem tak nějak fotit víc začala asi na začátku čtvrté třídy, když jsem si vyřvala svůj první kompakt, protože jsme měli jít se třídou na Výstaviště:D Teď s odstupem času se divim, že mi ho mamka vůbec kdy pořídila:D
    Jinak suprdupr fotky:] Já už bez toho moc žít neumim a když nemám při sobě foťák, tak toho pak lituju, protože si říkám : "Joo, tohle jsem mohla vyfotit, sakra" :D
    Jinak děkuju:)

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné fotky.Jojo mým taky hned :D :) A kde se dá stáhnout ta francouzká?

    OdpovědětVymazat
  9. taky vůbec nejsem talentovaná nic, ale fotím, protože mě to strašně baví:)

    ftoky jsou krásné

    OdpovědětVymazat
  10. Nádhera...mám strašně ráda růže :)

    OdpovědětVymazat
  11. fotíš krásně :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ten pavúk je hrozný ! Ale fotka je nádherná , ako všetky ostatné, fotíš nádherne ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Zase ten pavouk!! :D ale jako je to povedená fotka! :)) seš prostě naše šikulka no! :)

    OdpovědětVymazat
  14. děláš úžasné fotky, hodně se mi líbí !

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherný fotky! Fotíš asi zrcadlovkou že?.:D A ten pavouk..áá, lekla jsem se :D

    OdpovědětVymazat
  16. děkuju :)
    - - - - -
    ahá, tak to klobouk dolů =) je to vyfocený jak zrcadlovkou :D

    OdpovědětVymazat
  17. To jsou nádherný fotky :O D Jseš talentovaná !:D Tečka! :D Ty půjdeš na nějakou fotografickou (nevím jak se jim řiká :D) školu?

    OdpovědětVymazat
  18. Jajj. *naprosto se zamilovala do poslední fotky*
    Úžasné jsou, takové fajn kytičkové.^^

    OdpovědětVymazat
  19. Nemám moc ráda pavouky ale na té fotce vypadá fantasticky :) taky ráda fotím :))

    OdpovědětVymazat
  20. Kvietky aj moja zábava ;) čiež som na tom s fotením podobne ale tak predsa ;) ked baví tak baví ;) inak ak budeš mať čas zastav sa na mojom novom blogu na ktorý píšem sáme bludy :D dobrá reklama čo? :P ale nie fakt pekné fotky ta prva sami páči asi najviac ;)
    dakuje,m

    OdpovědětVymazat
  21. Já taky strašně ráda fotografuju :)
    A myslím si,že zrovna ty máš určitě talent! Jednou to podle mě někam s tvými fotografiemi dotáhneš a i kdyby né,tak pro mě seš pořád fotografický talent.

    OdpovědětVymazat
  22. Taky moc ráda fotím :) nejlepší je,když jsem na chalupě, je nádherný počasí.. to dokážu strávit klidně hodinu na kopci fotografováním západu slunce, květin apod.. je to nádherný koníček ;)
    A nádherně fotíš, opravdu skvělé fotky :)

    OdpovědětVymazat
  23. ty fotky jsou moc hezký!:) na focení nemusíš mít talent, jen to umět dobře upravit:) vyfotit můžeš cokoliv a jakkoliv :))

    OdpovědětVymazat
  24. Krásne fotky :) , najviac sa mi páči ta prvá :) A ja veľmi rada fotím ale kiež by som mala nejaký poriadný foťák :/ :)

    OdpovědětVymazat
  25. že nemáš talent ? veď tá prvá fotka je ako od fotografa. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Nádherné fotky! Můžu se zeptat, jaký máš foťák? :)

    OdpovědětVymazat
  27. úplne super.

    http://sweetladylollipop.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  28. taky mám ráda focení, ať už někdo fotí mě nebo já někoho, fotky jsou dokonalý)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. Druhá a tretia fotka je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  30. fuuuj ten pavouk :D
    a kytičky krásné, taky ráda fotím :))

    OdpovědětVymazat
  31. jestli to není talent, tak nevím, fotíš vážně nádherně:)

    OdpovědětVymazat
  32. ta fotka s pavoukem je krásná, ale co se týče toho pavouka samotného...fuj

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images