new beginning

10:13

Déle jak rok jsem vydržela na blog.cz. Teď už to chtělo doopravdy změnu a já si po několikáté založila blogspot. Doufám, že mi to tu vydrží a neskončím hned po prvním článku. Myslím, že je zbytečné psát něco o mně, stejně se vše dozvíte z dalších článků, pokud nějaké budou.

You Might Also Like

37 komentářů

  1. Co tak najednou? :) Snad se ti tu bude dařit ještě lépe!

    OdpovědětVymazat
  2. podle mě je blog lepši)ale je to tvé rozhodnutí ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo to je škoda mě to na blogspotu vůbec nebaví :/ ale tvoje rozhodnutí ale je to škoda :( ale přejeme ti určitě hodně štěstí s novým začátkem :) ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Aha, tak pokud se mi povede napsat koment, tak sem budu chodit.

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymous - hej, to jsem já, Em Age, fakt to tady neumím...

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda, že si skončila s tým tvojím blogom:((

    OdpovědětVymazat
  7. Noo, taky jsem měla několik blogspotů, ale vždycky jsem skončila u blogu, protože blog mi prostě přijde lepší :D Ale ať se ti tu daří :)

    OdpovědětVymazat
  8. aha :D už som to pochopila:D Počkaj, teraz ty budeš chodiť na tento blog, ale budeš navštevovať aj BLOG.CZ teda jeho adminky? :))
    takže si ťa v odkazoch môžem prepísať na tento blog?? a ďakujem :D aj mne sa to páči (musím sa pochváliť)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem si jistá, že to tu bude stejně útulné, jako to bylo na blogu :-)
    Hned změním adresu ;-)
    P.S. Krásný nový začátek plný pěkných komentářů (se mnou můžeš počítat vždycky ;-D)

    OdpovědětVymazat
  10. Ať se ti tu líbí :-*
    Musím si tě přepsat, ale až bude čas :DDD

    OdpovědětVymazat
  11. tak podľa mňa je to zbytočné ale ako chceš :-) dúfam že sa ti tu bude dariť

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem na blog.cz byla taky, ale tady mě to baví mnohem víc:) Ať se ti daří!!!:)

    OdpovědětVymazat
  13. blog.cz mam ráda zkoušela jsem už přesun na blogspot ale vždycky to nějak nedopadlo. Nechce se mi opustit rok a a něco práce.

    OdpovědětVymazat
  14. No taky přemýšlím, že se přesunu na blogspot :) Ale pořád se nemohu rozhodnout :)

    OdpovědětVymazat
  15. :) Aha, tak to já na blogu žádný kamarádky asi nemám - nebo o nich nevím :) Já to mám ráda v soukromí

    OdpovědětVymazat
  16. Já ještě blogspot neměla ale hodně lidí říká,že je to lepší než blog .. možná někdy taky přejdu :D každpádně přeju ať ti to tu vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  17. taky me docela láka zkusit blogspot tak je mozny ze se taky po nejaky dobe presunu :D :)

    OdpovědětVymazat
  18. Přeji fajnový start na blogspotu :) Snad se ti bude dařit a doufám,že se budem navštěvovat!

    OdpovědětVymazat
  19. Ja osobne som si ťa už pridala do menu :)

    OdpovědětVymazat
  20. můžu si tě přidat do darlings i když máš blogspot ?:)) a můžeme být jako normální affs :)

    OdpovědětVymazat
  21. Síce bude mi chýbať tvoj blog, ale človek má skúšať nové veci ;-) dúfam, že sa tu na blogspote budeš mať dobre :))

    OdpovědětVymazat
  22. Jsem tvým pátým sledovatelem! :))

    OdpovědětVymazat
  23. ahoj, jsem znovu na blogu jako Lanet!:)
    byly jsme affs, když jsem byla na blogspotu ( anettess:D)
    doufám, že ti to výjde tady, mě nevyšlo. na blogu je mi lépe.
    jestli chceš dále zůstat affs, napiš mi!

    OdpovědětVymazat
  24. Ták prajem aby ti to tu vydržalo a neviem teraz č budeš mať aj staré affs no dúfam :) ja som si tiež pred pár dňami založila blogspot a ešte stále sa rozhodujem či sa tam mám presťahovať úplne z blogu :/ :)) :D

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoojky,tak oukej.pak si te prepisu.sem jeste v alpach.zatim :)

    OdpovědětVymazat
  26. Jéé to je škoda, že si nezůstala na blogu, ale i tak počítej, že já budu tvůj každodenní návštěvník! :)

    OdpovědětVymazat
  27. vitaj:)


    pozývam ťa k sebe na F&F giveaway
    littlecurlykate.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  28. Taky jsem dřív měla blog.cz, blogspot ale lepší!:)) At se ti daří:)

    OdpovědětVymazat
  29. přepíšu si tě))těším se na články,ale je mi to trošku líto,že nejsi na blogu:'(

    OdpovědětVymazat
  30. Přeju Ti hezký start a hodně štěstí, určitě sem budu chodit! :)

    Jestli Ti to nevadí, přidala bych si Tě zase mezi "netloves" :)

    OdpovědětVymazat
  31. bola si moja obľúbená stránka a neviem či budeš mať aj tu niečo ako affs ale aj tak si rada prečítam tvoj článok :)) nech sa ti darí
    btw.: presťahovala som blog :))
    tvoja stará affs abby,.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images