random

11:25





Fotky z posledních dnů, týdnů.
proč se nepokoušet o "uměleckou fotku" s umělou kytkou / nejlepší písnička / nejlepší sukně / ... / zjišťuju, že ten můj mobil fotí celkem dobře - když adélka krmila slepice

You Might Also Like

34 komentářů

  1. Pěkné fotky :) a co to čteš? mám chuť říct, že Zatmění :D

    OdpovědětVymazat
  2. Podle Jacoba a Charlieho by to 10Oprocentě mělo být Zatmění! :D
    Taky mám ráda písničku Coco,což třeba kvůli mé přezdívce.:)
    Fotky se povedly!

    OdpovědětVymazat
  3. krásná sukně :) a co víc? COCO! <3

    OdpovědětVymazat
  4. ty bláho, ta první je jak od profíka! :'O

    OdpovědětVymazat
  5. ta první je nejhezčí a i ta s tou sukní

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou nádherný fotky! :) a pěkný slípky! :D

    OdpovědětVymazat
  7. krásne fotky a pieseň Coco je tiež jedna z mojich obľúbených :)

    OdpovědětVymazat
  8. wow :))

    http://look-image.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Ta první fotka je nádherná..!! :)
    Máš pěknou suni, ale to už jsem ti říkala ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkný fotky...:) Jinak moc pěkný blog :)

    OdpovědětVymazat
  11. krásný fotky :)

    zvu tě na giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  12. Super fotky :) taky mám tu písničku ráda :))

    OdpovědětVymazat
  13. Mám ráda Charlie Straight :) V pátek na ně jdeme:)

    OdpovědětVymazat
  14. moc pěkné fotky! ta písnička je super)))

    OdpovědětVymazat
  15. Really lovely pictures! :)
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images