sea.

11:20

Čtyři fotky z Itálie, kde jsem byla v půlce července. Jela bych hned zpátky. Nemusíte dělat nic jiného, než se jenom tak povalovat na pláži. A fotit vlny a západ slunce.






You Might Also Like

46 komentářů

  1. fotky sú dokonale vydarené:)

    OdpovědětVymazat
  2. Taktiež som bola pred týždňom v Taliansku a bolo tam perfektne. Hneď by som sa vrátila! Úžasne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. to je nádhera.. já tam chci!! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle je snad stý článek, co čtu, na téma fotky od moře. Těžce vám závidím. :'D Ale musím teda dodat, tyhle jsou vážně povedené, takové fajn jemné.^^

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky! A vlna za vlnou se valí....:-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky :) taky bych se chtěla vrátit do Francie, samé opalování, moře, klid a pohoda :3

    OdpovědětVymazat
  7. Hneď by som tam išla krásne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásne fotky, ja som dneska prišla z Chorvátska a hneď by som šla späť. Ja som zase fotila východ slnka :)

    OdpovědětVymazat
  9. Fíha! super fotky ;) zvlášť ta 2. a 4.

    OdpovědětVymazat
  10. děkuju;)..nejkrásnější ta druhá fotka:)

    OdpovědětVymazat
  11. krásne more a aj fotky!
    v taliansku mám more radšej, lebo sú tam obrovské vlny, no my častejšie chodievame do chorvátska a tam sú strašne malé vlny a to mi tento rok chýbalo...
    oooo...klasický gýčový západ slnka pri mori. to mám tiež rada :)

    OdpovědětVymazat
  12. To moře :O Neskutečně krásný fotky :)

    OdpovědětVymazat
  13. v Itálii jsme byli taky, to já radši do těch vln skáču než fotím :D

    OdpovědětVymazat
  14. uplne nádherne fotky! :)a tie vlny :OO

    OdpovědětVymazat
  15. A srandu si neděláš ? :O tam chci taky! :D kde jste přesně byli? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. první dvě fotky jsou z města Praia a Mare, ty dvě z města Tropea :)

      Vymazat
  16. Jéééj,ty fotografie jsou nádhernééé :)) Moc se ti povedly! Kdybych měla hodnotit Top fotku,tak hodnotím fotografii číslo 3 - ta je podle mě ta nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat
  17. Přesně tak, taky jsem si to u moře užila a taky fotila vlny, ale nepodařilo se mě je vyfotit tak hezky jak tobě :-/ :-D

    OdpovědětVymazat
  18. uplně tě chápu, hned bych se moři vrátila :) btw hezký blog .)

    OdpovědětVymazat
  19. tie vlny! wow! Bola som v Taliansku pri mori len raz a to v máji, keď tam ešte nik nebol, rada by som si to ale zopakovala.
    Curly...Have a nice day!

    OdpovědětVymazat
  20. Jů, nejraději bych se tam teleportovala :).

    OdpovědětVymazat
  21. Moře, moře, milované moře :)

    OdpovědětVymazat
  22. Nice photos:) Follow you:) please check out my blog and follow me back if you don't mind:)

    OdpovědětVymazat
  23. Hned bych tam jela, nejen kvůli té plážové pohodě, ale hlavně kvůli jídlu :D jedla bych ryby a rajčata a ryby a rajčata a ryby . . . mňam :D

    OdpovědětVymazat
  24. páni ty vlny sou nádherný!! :)*

    OdpovědětVymazat
  25. Krásny blog, naozaj :) Sledujem ťa ;)

    flying-in-life.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  26. Krásný fotky ;) Jinak nejsi sama kdo byl tam jel hned ;D

    OdpovědětVymazat
  27. To je krásné ♥

    Závidím všem, co byli letos u moře, sakra, už chci takyyy :))

    OdpovědětVymazat
  28. pěkné fotky!))
    máš hezký blog ;)

    http://surprising-bitch.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. Sakra, ani nevíš, jak ti závidím!!:/ Já jsem totiž letos nikde nebyla, protože nemůžeme jet kvůli malé ségře. Narodila se v březnu, takže jí nemůžeme nějak moc někde tahat a natož ještě někam takhle do ciziny. ://

    PS: Jsem na tvém blogu poprvé, ale určitě ne naposledy!:) Máš pěkné články.

    OdpovědětVymazat
  30. ty bláho, to jsou dokonalý fotky :O'

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj terko, já ti chcu jenom oznámit, že mám novou adresu blogu. adelle--fashion.blogspot.com tak jestli byc jsi chtěla být zase pravidelným návštěvníkem, tak se kdyžtak přidej díky. Staré články tak zůstaly, tak jak chceš :)

    OdpovědětVymazat
  32. Jo jo, nádhera..:) co víc na to říct..

    OdpovědětVymazat
  33. Bože, ty jsou krásný! jakým foťákem jsi to fotila?

    OdpovědětVymazat
  34. Také jsem byla v Itálii...
    Ale u jezera, což mi sice nesmírně vyhovovalo, ale je pravda, že fotky z toho tak hezký nejsou ;-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images