summer 2012

10:47

Dnes tu mám článek s fotkami z letošních prázdnin. Mám jich asi 2564154687, ale nemůžu vám sem dávat všechny, tak jsem vybrala jenom některé. Abych řekla pravdu, i když se mi tyhle prázdniny zdály nudné, tak jsem si je docela užila. Ale dva měsíce podle mě stačí, jak už jsem párkrát psala, já se opravdu těším do školy. Poslední dny, kdy jsme šly s holkami ven, sedly jsme si pokaždé pod pergolu před školou. Včera byla škola odemčená, tak jsme šly "tajně" dovnitř. Taky už víme náš rozvrh. A je skvělej. Teda, až na to, že nám změnili některý učitele. A taky vám chci poděkovat, už mám 62 followerů!




3. 7. 2012 společná fotka / když monička vzala notebook a psala z mýho facebooku "některým" lidem



 4. 7. 2012


5. 7. 2012 fotku jsme fotily do jedné soutěže o yoyo, holky tam daly tu první, ale já to sem dám takhle. jinak s ní vyhrály.


taky milujete ty bouřky v létě? mně se sice ani jednou za tohle léto nepodařilo vyfotit pořádně blesky, ale nevadí no. 


alpy? nebo něco takovýho / když člověk sedí už několik hodin v autě, tak prostě začne fotit dálnici, no







fotky z itálie, některé jste už viděli / poslední dvě fotky: paestum 


škoda, že to kazí ty hnusný paneláky 

A jak jste si užili vy prázdniny? Těšíte se do školy?

You Might Also Like

35 komentářů

  1. Hii i love your blog..now i follow u follow back?

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky :) Já se do školy netěším, ale zase delší prázdniny bych nechtěla, protože bych se asi unudila k smrti :D

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Prázdniny na odpočinek byly dobré,ale musím přiznat,že jsem se až málem uhryzala nudou.Takže MOŽNÁ,že už se konečně do té školy těším,vidím,že ty a tvé kamarádky chodíte ještě na základku,tak to vám upřimně závidím! :)
    Jinak fotky jsou moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou super :)
    Taky závidím, že jste ještě na základce, já jdu teď do prváku, bohužel.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:)
      Jsme na osmiletým gymplu:)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. mimochodem, u mě je giveaway, když budeš chtít, ráda Tě tam uvidím ;D

      Vymazat
  6. Jsou skvělé.. hlavně to moře a západ slunce :))

    OdpovědětVymazat
  7. Upřímně celý červenec byl totálně na prd, že jsem si myslela, že to budou katastrofální prázdniny. Moje poslední středoškolské.
    A ono? Naopak! ;)
    Srpen byl naprosto dokonalý a vynahradil mi všechno to červencové trápení ;)
    Do školy se těším i netěším. Napůl.

    OdpovědětVymazat
  8. Ráda bych tě pozvala na svou první giveaway, budu ráda, když se zúčatsníš :)

    http://diaryofmony.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Tess, fakt krásné fotky ♥ Já jsem si tyto prázdniny užila ale počasí to trošku kazilo no :/
    Jinak máš strašně krásnou fotku u tvojeho profilu, moc ti to na ní sluší<33

    OdpovědětVymazat
  10. Některé fotky jsou opravdu nádherný:)
    Jak máte nohy ve vodě nebo fotka vln, to je perfektní.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné fotky.. ;)
    Já jsem si prázdniny užila na 100%.. Brala bych ještě další měsíc, protože do školy se mi vůůbec nechce.. :/ :D

    OdpovědětVymazat
  12. Úžasné fotky!! Hrozně moc vám to sluší a závidím ti tu Itálii a.. tak nějak všechno. :(:D Vím, že se to nemá, ale tentokrát závidím opravdu každému, který někdo byl, protože já jsem měla nejhorší prázdniny. Aspoň někdo si to užil!!:)

    OdpovědětVymazat
  13. Jééé to jsou užasný fotky! :) Já jsem se ze začátku taky těšila ze školy, ale teď se mi tam nějak nechce :D Ikdyž tohle byli poměrně nudný prázdniny.

    OdpovědětVymazat
  14. Tyhle prázdniny jsem si užila úplně jinak než všechny ty předtím ale přesto užila :)) do školy se teda netěším :/:D a pěkné fotky :))zvlášť ty vlny <3

    OdpovědětVymazat
  15. ty fotky jsou vážně nádherné. pozná se dobrý foťák a dobrá fotografka

    OdpovědětVymazat
  16. Moooc krásné fotky. povedly se ti. Kde upravuješ fotky? Myslím ty filtry apod.

    OdpovědětVymazat
  17. Ty fotky!! ♥ :O

    http://look-image.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. ten pokojíček <3333
    :D krásné fotky))
    doufám,že toto leto bylo tak uzasne jak fotky))

    OdpovědětVymazat
  19. tak to ti závidím, že už víš svůj rozvrh:D já doufám, že se v pondělí nezhrozím a že nám moc učitelů teda nevymění:DD jinak moc pěkné fotky! to moře a ten západ slunce, jee:))

    OdpovědětVymazat
  20. krásný fotky:) taky už se těšim do školy:D:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images