wishlist

8:18


wihslist


Tento wishlist jsem sice přidávala na svůj starý blog, ale protože jsem ještě nesehnala vše, co bych chtěla, dám ho i sem. Věci jsou hlavně z H&M a sovička se šálami z Tally Weijl. Jako poslední taška Adidas. Minulý týden jsem byla nakupovat a pořídila jsem si nové džíny a také přesně tuhle tašku, akorát v jiných barvách, než je černo-zlatá.

You Might Also Like

33 komentářů

  1. rifle a botky ♥
    ďakujem :) vyhrala som aj kvôli tvojmu hlasu :))

    OdpovědětVymazat
  2. Je moc hezký :)
    PS: Moc ti děkujeme ♥

    OdpovědětVymazat
  3. To černé tričko z H&M chci taky:)

    OdpovědětVymazat
  4. to zelenošedý triko se mi líbí :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jak už jsem říkala minule .. to tričko :O je nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  6. jono, to tričko a šátek a boty jsou nádherný :))

    OdpovědětVymazat
  7. líbí se mi šedo-zelené triko :))

    OdpovědětVymazat
  8. Super wishlist strašne sa mi zapáčili tie tenisky <3

    OdpovědětVymazat
  9. na tvůj předešlý blog mi už nešel napsat komentář, proto ho píšu sem. tak teda, je mi to líto, ale co s tím nadělám, máš jiný blog, což je super. a jestli jsem to dobře pochopila, affs mít nebudeš, ale na tento blog budu chodit! :)

    OdpovědětVymazat
  10. super...
    zůčastni se mé sheinside giveaway na: http://dreamworld-e.blogspot.cz/2012/08/sheinside-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  11. Moc se mi líbí to šedo-zelené triko:))

    OdpovědětVymazat
  12. Taky bych chtěla nějaký šátek! :) Tento je úžasný ^.^

    OdpovědětVymazat
  13. Ako som už písala,tú šatku by som chcela ! :3

    OdpovědětVymazat
  14. je u mě 3.kolo SONM http://wondrous-princess-girly.blog.cz/1208/sonm-3-kolo

    OdpovědětVymazat
  15. Nečakala som, že sa presťahuješ;) Ale všímam, že niektoré adminky idú na blogspot, ale ja dávam šancu ešte blogu;DD Inak ten náhrdelník so sovou je nádherný;)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc se mi líbí ta sovička :) a nějaký skinny bych potřebovala taky ;D

    OdpovědětVymazat
  17. ohh, užasne u všetky tie veci, mega. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásný wishlist. Tvůj blog se mi lbí a proto se přidávm do pravidelných návštěvíků. Tu tašku adidas jsem dneska viděla v obchodě :D

    OdpovědětVymazat
  19. Je užasný! :) Začali se mi mooc líbit ty trika! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tohle tričko se mi hrozně líbí, už dlouho ho okukuju, ale nikde jsem ho zatím neviděla :-/ Jinak moc super blog! :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Zrovna na tu sovičkou jsem koukala v Tally Weijl! Je nádherná .. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tie topánky sú krásne :) máš dobrý vkus :)
    http://live-your-dreams-by-victorys.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  23. děkuju :)
    úžasný wishlist,máme podobný styl :)

    Jinak na blogu pořádám giveaway a tak bych byla ráda kdybys přijala mé pozvání :)
    http://real-smile.blogspot.cz/2012/08/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  24. Tu sovičku bych chtěla taky. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images