inspiration

11:21

Dnes jenom takhle inspirace, protože nemám nejmenší tušení, o čem bych měla psát. Snad jen, že mě opravdu štve, jak znovu napadl sníh a jak mrzne. Nejradši bych tohle počasí celý zaspala a probudila se až bude teplo. 

You Might Also Like

50 komentářů

  1. Asi tak to počasí mě taky hrozně štve! A rovna když máme volno:/
    A inspirace je teda vážně inspirující:)

    OdpovědětVymazat
  2. U nás už nesněží 4 dny, ale sníh taky netaje.:) Ani nemám tušení jak když není všude bahno a netajeto ale ten sníh mizí:O Trochu divný no..:D
    Jinak hezký inspiration:)

    OdpovědětVymazat
  3. Aj u nás v noci zasa snežilo :) Už chcem jar a konečne schovať zimnú bundu do skrine :)
    the unicorn princess

    OdpovědětVymazat
  4. Zima je na nic snad jen chvilku by mohla být a skvělé obrázky :))

    OdpovědětVymazat
  5. moc krásné obrázky, hlavně ty nehty<3

    OdpovědětVymazat
  6. krásny výber.. tiež sa mi najviac páčia tie nechty :)

    OdpovědětVymazat
  7. joo..:/ u nás taky zase nasněžilo..ale teda..už to zase taje :DD

    OdpovědětVymazat
  8. chci být medvěd a mít teď zimní spánek!:D krásné fotky:)

    OdpovědětVymazat
  9. milujem takéto koláže:)
    v čom vytváraš koláž?:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta fotka u těch hor ! :-) Uměla jsem to, ale ty časy už jsou pryč :-/ Teď už udělám jedině tak provaz a možná i roznožku (roštěp). Demi mám strašně ráda a kávě u Starbucks nemůžu odolat, nejlepší kafe prostě ! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Obrázky jsou božíí ♥.♥.
    S tou zimou jsme na tom stejně, no... Ale u nás nemrzne, u nás je z toho voda a bahno! ://

    OdpovědětVymazat
  12. Niektoré obrázky sa mi fakticky páčia ! :3 Penké ! :)

    OdpovědětVymazat
  13. ty kytičkové nehty jsou boží ))

    OdpovědětVymazat
  14. Kéž bych uměla tak krásný nehty jako jsou ty kytičkový :)

    OdpovědětVymazat
  15. krásná inspirace :))
    jinak máš úžasnej blog, jsem tvůj nový čtenář :)

    jestli budeš chtít mrkni ke me :)

    www.wooklook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. na počasí mám názor asi stejný ..
    sleduju!:) kdybys chtěla můžeš navštívit můj blog:) rozjíždím http://nicoolk.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Já zimu vůbec nemám ráda, nejradši bych měla celý rok jen zimu!
    Dáme follower za follower? dej mi vědět:))

    OdpovědětVymazat
  18. this one is cool.. like you blog dear..
    what about following each other? just let me know :)

    -itseicee

    http://www.itskeicee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Přesně tak! ;) Taky bych se nejradši probudila až bude teplo;) nejvíc se těším na koupák achh to bude super ;))

    OdpovědětVymazat
  20. demi je super žena, má super štýl a je to osobnosť .)
    cara mia

    OdpovědětVymazat
  21. to s tou rozčapnutou nohou bych chtěla umět :D

    OdpovědětVymazat
  22. úžasný.
    hrozně jsem si zamilovala ten krémový svetřík na tom větším obrázku :3

    OdpovědětVymazat
  23. skvělé!:) taky bych se tohle počasí nejraději zaspala!

    OdpovědětVymazat
  24. Taky už nechci zimu, je to naprd, sedět celej den doma ://
    A taky mám ráda Demi :-)) Jinak krásné obrázky!

    OdpovědětVymazat
  25. Zase přestěhovaná na blogspot? :)
    Krásná inspirace! Taky mě štve ten sníh :x

    OdpovědětVymazat
  26. Love your blog! Maybe we could follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or follow me and I will follow you =)

    http://www.facebook.com/pages/Le-Petit-Plastique/473640259360447

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    **Giveaway on my blog**

    OdpovědětVymazat
  27. Jo, to souhlasím. Já ted sedím doma nemocná v vzpomínám na to, jak to chvílemi vypadlo že ten sníh už konečně taje. :)
    Hezké fotky mimochodem :)

    OdpovědětVymazat
  28. Jo taky bych toto období nejraději prospala a probudila se za měsíc na jaro :)
    Úžasná inspirace, Demi je moc nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  29. wow! the bottom picture of the girl pulling that amazing stunt is breathtaking! love this!

    OdpovědětVymazat
  30. máš krásný blog!
    u mě probíhá zrovna giveaway tak budu moc ráda ,když se zúčastníš! ;)

    OdpovědětVymazat
  31. Such a lovely blog!
    http://aimerose.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  32. Souhlasím, už at je jaro, ale inspirace povedená.:)

    OdpovědětVymazat
  33. Já když si řeknu, že se začnu hýbat, tak začnu s 30 days with Jillian, akorát že vydržím 2 dny a potom na to kašlu :D

    OdpovědětVymazat
  34. vybrala si veľmi pekné fotky..:)

    OdpovědětVymazat
  35. Hezkeee:)
    buu rads, kdyz zavitas ke me :)
    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  36. Skvělá inspirace, hrozně moc se těším na teplo :))

    OdpovědětVymazat
  37. Skvělý výběr <3
    a to počasí co je teď venku nesnáším !!!

    OdpovědětVymazat
  38. Pekný post. A pekný blog :) Odteraz som nový čitateľ :)

    Budem veľmi rada, ak navštíviš môj blog majka-m87.blogspot.com a prípadne followuješ späť :) (Ďakujem :))

    M.

    OdpovědětVymazat
  39. áá milujem tieto obázky <3 <3
    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  40. Koukám,že tady taky někdo přesídlil na blogspot ;) To mě těší! :D Super blog,super články.

    OdpovědětVymazat
  41. Krásná inspirace, ty zvlněné vlasy spadající na svočky, aach:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images