my addiction

14:37

the carrie diaries // how i met your mother // sex and the city // pretty little liars // friends // the big bang theory

Tyhle seriály bych mohla sledovat pořád dokola a stejně by mě neomrzely. Navíc v tomhle počasí, kdy se nedá skoro nic dělat je to nejlepší. Jistě všechny nebo většinu znáte. Je některý z nich váš oblíbený?

You Might Also Like

41 komentářů

  1. PLL a the big bang theory :) Moje naj

    OdpovědětVymazat
  2. satc, tbbt a friends.. to je moje :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máme stejné oblíbené seriály :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Máme stejnej vkus:-)

    http://my-dream-lifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. na mém blogu je GIVEAWAY tak budu ráda ,když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat
  6. niekedy sa cítim divne že žiadny seriál nepozerám :D aj priatelov som videla len zopár častí :D

    OdpovědětVymazat
  7. The Carrie diaries už mám celkom dlho stiahnuté a ešte stále som nevidela ani jednu časť ale veľmi sa na ten seriál teším, všetci ho chvália:-)

    OdpovědětVymazat
  8. PLL - z toho úplně blázním, sem na tom závisla. .)

    OdpovědětVymazat
  9. Sex ve městě a Přátelé <3
    A mimo tvoji nabídku ještě Gossip girl ! ;D

    OdpovědětVymazat
  10. seriály milujem :) PLL, HIMYM, Teóriu a hlavne Carrie som si zamilovala v poslednej dobe najviac tak dúfam, že rýchlo pribudnú nové diely :D

    OdpovědětVymazat
  11. Terezko (omlouvám se jestli se tak nejmenuješ, ale odvodila jsem to od názvu blogu), mohla bys mi prosím tě dát tvůj e-mail? Potřebovala bych v něčem pomoci. Byla bych strašně ráda! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, jmenuju :D
      tessie.em@gmail.com :)

      Vymazat
  12. já sleduju The Carrie Diaries a The Lying Game:)

    OdpovědětVymazat
  13. Sheldona já můžu! Nejlepší seriál na světě :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  14. všechny super seriály, ale nejvíc miluju The Carrie Diaries <3



    PS: Zvu tě k sobě na giveaway.
    http://bloggerandbeautifullife.blogspot.cz/2013/01/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám nejraději The Carrie Diaries a Pretty Little Liars :D♥

    OdpovědětVymazat
  16. PLL, HIMYM, Sex and the city, The big bang theory, Friends <3

    OdpovědětVymazat
  17. pll je prostě bezkonkurenční♥! a carrie diaries je taky boží'))

    OdpovědětVymazat
  18. Jsou nejlepší ♥ Hlavně jsem si oblíbila PLL, The Carie Diares a 2 Broke Girls :)

    OdpovědětVymazat
  19. Kromě Carie Diaries si jedu na všech :D

    OdpovědětVymazat
  20. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najdeš tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. the carrie diaries kde to pozeras? uz som o tom vela pocula ale zatial to nikde neviem najst. a inak pll aj tbbt milujem obe. :) super blog..inak bola by som velmi rada keby si si ma tiez pozrela...dakujem krasne :)
    the carrie diaries

    OdpovědětVymazat
  22. ani jeden s týchto seriálov nepozerávam :D

    OdpovědětVymazat
  23. how i met your mother a the big bang theory, najviac sa vždy nasmejem.
    cara mia

    OdpovědětVymazat
  24. carrie diaries je také cute <3

    OdpovědětVymazat
  25. Hah,o Carrie Diaries jsem taky dělala článek ;) Čekám momentálně na 8.díl

    OdpovědětVymazat
  26. Všetky tie seriály zbožňujem!! :3
    http://life-with-nicole.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  27. PLL a Sex in the city, to je moje :) Miluju tyhle dva seriály :)

    OdpovědětVymazat
  28. tiež som maximálne zamilovaná do Pretty Little Liar a teraz ma momentálne najviac hnevá,že 4-tá séria bude až v júni :(

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
  29. Kromě The big bang theory sleduju všechno :D Strašně super seriály :)

    OdpovědětVymazat
  30. super výběr..jo taky ted uplně žeru carrie diaries ! :d :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images