photos

15:14

Je zvláštní, jak se věci dokáží rychle změnit. Dneska Monč přišla s tím, že každá holka si přeje najít kluka jako je Ted, ale místo toho se zamiluje do někoho, kdo je stejný jako Barney. Smutný je, jak moc je to pravdivý. Jinak ta zima je už vážně hnusná, pořád sněží a mně to fakt leze krkem. Už aby bylo to jaro. 


  
 nejka Adélka // sestřenka Markétka // jedna narcistická fotečQa 

You Might Also Like

28 komentářů

  1. Jsi krásná a Markétka taky :3 Hezky fotíš, co máš za foťák?
    Taky mi to tak přijde, už nechci aby byla taková zima, je to děs :X I když mám svělej kabát a nový oblečení, ale co je moc to je moc :X ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. peknee fotky! :) tiež mi ten sneh lezie na nervy!! ja chcem jar!! :/

    OdpovědětVymazat
  3. pěkné fotky, moc ti to sluší)

    OdpovědětVymazat
  4. taky už nechci tu zimu, nesnáším jí! :(

    OdpovědětVymazat
  5. Heleee Barneyho nešpintte :D! on je fajný a taky se zamiluje, ale je mi jasné že je to jenom přirovnání:D jinak krásné fotky, krásné

    OdpovědětVymazat
  6. Pekné fotky, tá malá je strašne zlatá :3

    OdpovědětVymazat
  7. krásné fotky:) a roztomilá je ta holčička<3:)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásne fotky :-) tiež už chcem jar, táto zima ma už vážne štve!

    PS: Pozývam ťa na giveaway - http://liveinfoxworld.blogspot.sk/2013/02/firmoocom-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. Super fotky :) Adélka je ňuňatá :3. A jak jsem ti říkala, že v Praze už je jaro... Zase nasněžilo :D :(

    OdpovědětVymazat
  10. Tady je to hrozný :D Furt se to sřídá, a když je teda ten sníh, tak vlastně neni, protože všude je jenom hnusný bahno a břečka :D

    OdpovědětVymazat
  11. sluší ti to ! :))
    http://theczechglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. hezké fotky!:)
    zúčastni se giveaway u mě na blogu:))

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky, sluší ti to :)
    Taky už si přeju, ať je jaro.

    OdpovědětVymazat
  14. Jste zlaté, krásné fotky.

    Jinak máte svatou pravdu a já jsem taky taková. Mám však štěstí, že si mě takový "Ted" našel a já tak nemusela potkávat samé zmetky. :D

    OdpovědětVymazat
  15. ..casy se meni a lidi taky
    jinak LETO LETO LETO! ta zima me uz taky stve
    xoxo
    http://bit-ofme.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Pekné fotky :3 Páči sa mi najviac druhá a posledná :) Aj ja už chcem jar ! :/
    - - - - - - - - -
    Áno, presne tak, je :3 Ďakujem ^^~
    - - - - - - - - -
    P.S. : Followla som Ťa ^^~

    OdpovědětVymazat
  17. sestřenka s pomádou na rty :)) tak moc roztomilounká fotka :)!

    OdpovědětVymazat
  18. Tvoje kámoška má pravdu:)
    Ty fotky jsou roztomilé ,jsi hezká:3

    OdpovědětVymazat
  19. och, krásna fotografia sesternice!
    A ty máš nádhernú farbu očí! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  20. toto s tým Barneym a Tedom je sakra pravdivé!!! :)

    a kočky ste

    OdpovědětVymazat
  21. u nás sněžit přestalo a začalo tát.. všude je hnusná břečka:/..

    OdpovědětVymazat
  22. to je dobrá teória :) tiež chcem konečne teplo.
    cara mia

    OdpovědětVymazat
  23. lovely photos!!!
    love blue eyes <3

    OdpovědětVymazat
  24. Ta fotka té holčičky! :) Já mám zimu hodně ráda, ale je fakt, že bych se té letošní už ráda zbavila.. Na fotce Ti to sluší!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images