spring wishlist

15:26

Blog.cz blbne a já stejně už delší dobu přemýšlela nad tím, jestli se znovu nepřestěhovat sem. Díky tomu mizení nově přidaných článků jsem se ale konečně rozhodla a jsem tady! Taky tu mám rovnou jarní wishlist. Opravdu se nemůžu dočkat, až přestane sněžit, všechno to roztaje a bude konečně zase teplo a sluníčko. A nebudu se muset navlíkat do tý tlustý zimní bundy.

You Might Also Like

38 komentářů

  1. Ta bundička a svetr jsou úplně boží :) moc hezký wishlist

    OdpovědětVymazat
  2. jupí, jsem ráda že jsi tu ♥ Krásný wishlist :)

    OdpovědětVymazat
  3. taky o tom přemýšlím .. a teďka jak ten blog blbne, mě k tomu akorát čím dál víc přesvědčuje, že to na blog.cz mám zabalit ! :) tak uvidíme ..

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna dneska jsem byla na tvém blogu a koukala jsem se, jestli nejsi i na blogspotu :D. A jinak wishlist je hezký :).

    OdpovědětVymazat
  5. Dobře, přepíšu si tě, jestli teda máš pořád zájem být affs :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mě to blbne a štve :( ale na blogspot bych nikdy nešla protože to prostě pro mě není ono :( ale ty ho máš hezký!

    OdpovědětVymazat
  7. Rozumím tomu, taky mě to štve :/ Pěkný wishlist :)

    OdpovědětVymazat
  8. Lak, riflovku po pás, nejaký pulóver a džínsovú košeľu ako na obrázku by som brala tiež :) Okrem toho, opäť prechádzaš na BlogSpot ? :O

    OdpovědětVymazat
  9. Super, že jsi zpátky na blogspotu já bych se už nikdy nevratila na blog.cz:D Hezké věci a ty barvičky:))

    OdpovědětVymazat
  10. kraťsay,tričká, košeľa... BIG LIKE!♥

    OdpovědětVymazat
  11. ty kraťase jsou nádhernýý! A ty košilky<3

    OdpovědětVymazat
  12. Zrovna zítra se chystám si koupit nějaké šortky do pasu:)
    Docela bych ocenila, kdybych si koupila konečně nějaká trička, furt si kupuju nějak košile a triček nemám zrovna požehnaně ale cvočkou džínovku si hodlám vyrobit, jen kde koupit cvočky , no :)

    OdpovědětVymazat
  13. Zabila bych admini blog.cz za to, jak nám ničej blogy >.< Ale na blogspot bych nešla :D Jednou jsem měla a už nikdy víc :D Totálně s tím neumím...Možná někdy...;)
    Jinak dokonalý wishlist, trefila ses mi do vkusu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Super wishlist! Ty kraťasy jsou super! :)

    OdpovědětVymazat
  15. To jsem si ani nevšimla,že blog.cz blbne,ale není to poprvý,vraždila bych je za každou změnu :D uvidíme,čeho se ještě "dočkáme".V každým případě to blogspot jistí :D
    Dobrej wishlist ;) taky se už těším na jaro a ještě víc na léto.Doufám,že bude zas tak fajn,jako to minulé

    OdpovědětVymazat
  16. blog.cz už mě vážně leze na narvy.... -__- :D ale já bych si asi nezvykla na blogspot :D... Mě by se líbily ty kraťase, ale neslušely by mi :D a to zelený trčiko je dokonalý. ááá ty boty :OOO ♥ ♥ jsem se asi zamilovala :')))

    OdpovědětVymazat
  17. taky pomalu sestavuju svůj jarní wishlist:)

    OdpovědětVymazat
  18. úžasný wishlist! :) tie kraťase sú krásne

    OdpovědětVymazat
  19. jéé, nádherné věci. takové barevné :DD

    OdpovědětVymazat
  20. Úplně tě chápu, že jsi se na blog.cz vykašlala, já už z toho taky šílím! -.- :D

    OdpovědětVymazat
  21. blog blbne až na facku ale nějak fuurt mu zůstávám věrná:D na blogspotu, to neumím:D:/ jinak ty hadryy neee až se mi chce brečet dejte mi je:/

    OdpovědětVymazat
  22. lovely post and blog honey <3 maybe we could follow each other from GFC and bloglovin also? let me know <3
    New post is up on my blog
    oxoxoxo
    Marie

    OdpovědětVymazat
  23. Šortky a riflovy věci jsou bombasticky! Ale neonové věci mě neuchvátily, ale to je jen věc názorů :)

    OdpovědětVymazat
  24. blog.cz stojí za prd:D.. taky se těším na to teplo a slunce..zimu bych nejradši zrušila:D

    OdpovědětVymazat
  25. Tak ses taky nakonec rozhodla přejít na blospot?
    JJá už se taky nemůžu dočkat jara, už skoro za měsíc se začne oteplovat a pak konečně vyrazím nakupovat věci na jaro :)

    OdpovědětVymazat
  26. blog.cz mě taky štve..jinak ty trička v neonových barvách jsou dokonalé!<3

    OdpovědětVymazat
  27. Love the denim shirt (: can't wait for spring to come! x

    talkingpickles.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  28. super wishlist!
    hrozně se mi líbí ta denim bundička:)

    OdpovědětVymazat
  29. super wishlist :)) Pekné veci tie kraťasy som si zamilovala :D

    Budem rada ak si pozreš moj blog, poprípade ak sa ti zapáči pridáš sa k mojim sledovateľom :))

    http://bibischw.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  30. ty kraťasy jsou božský <3 celý wishlist vypadá skvěle (:

    OdpovědětVymazat
  31. skvele veci, ty shortky jsou supr:D

    PS: Zvu te na svoji giveaway na svem blogu:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/02/giveaway-ii.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  32. Beru všechno všemi deseti! <3 :D

    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images