inspiration

14:17

Včera začaly konečně velikonoční prázdniny a venku je stále více sněhu, jak na Vánoce. A to je vážně smutný, i když už to taje, hahaha. Taky jsem byla včera nakupovat, tak přemýšlím, že bych sem mohla přidat  malé new in. Ještě uvidím. Jinak tu mám pro vás opět jen malou inspiraci. No a jaké máte plány na prázdniny? :)

obrázky z weheartit.com

You Might Also Like

38 komentářů

  1. To počasí je katastrofa :/ Jinak úžasné obrázky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá inspirace, taktéž jsem byla včera nakupovat, ale bylo toho tolik, že se mi to všechno tím mým kvalitním foťákem nechtělo fotit :D
    Jinak plány na prázdniny skoro žádné nemám, jen uklízet, vyprat milion věcí a učit se na testy a zkouškové období :))

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná inspirace, mám chuť jít nakupovat.)

    OdpovědětVymazat
  4. Sem s new in! jsem zvědavá, jedny z mých nejoblíbenějších článků ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, určitě přidej new in! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pekná inšpirácia, milujem takéto koláže :) A tie outfity niektoré,och :3 ♥

    OdpovědětVymazat
  7. milujem tieto fotky ♥

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Famózní inspirace ! :))

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Už se blejská na lepší časy, brzy se určitě ohřejeme ;-).
    Krásná inspirejšn ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  10. :D no to počasie je fakt hrozne. mám taký pociť že ešte v lete budem chodiť v snehu :D
    inak krásna inšpirácia :) ;)

    OdpovědětVymazat
  11. super inspirace a já o prázdninách chodím do autoškoly, takže zábava :D

    OdpovědětVymazat
  12. super inšpirácie :), u nás je tiež sneh :/ je to o ničom .. :)

    OdpovědětVymazat
  13. veľmi pekná inšpirácia :°)
    Máš pekný blog!

    OdpovědětVymazat
  14. Miluju tyhle inspirace :) U nás naštěstí sníh není :)

    OdpovědětVymazat
  15. úžasné inspirační fotky. A to počasí je fakt na draka...

    OdpovědětVymazat
  16. Super inspirace :) Už aby bylo teplo a takovýhle věci se daly nosit ven, ne jenom na obrázcích :D

    OdpovědětVymazat
  17. POslední dobou často navštěvuji tvůj blog,moc se mi líb a za tuhle inspiraci ti vážně DĚKUJI!
    je skvělá a moc se mi líbí!


    Ellie-arthur.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. děkuju ti! utíká to děsně a s tím počasím mi ani nemluv, ráno kupa sněhu odpo už je tam zase slunko, pravé aprílovské ale díky tomu nevím vždycky co na sebe :D ooo ja se na ty obrázky radši nedivám, ještě budu brečet že nic z toho nemám:(:D

    OdpovědětVymazat
  19. skvělá inspirace, u nás na vánoce sníh nebyl a když jsem slyšela, že má napadnout dalších 15cm, málem to se mnou šlehlo)

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné inspirativní fotky!:) Na weheartit dokážu strávit hodiny!:-D

    OdpovědětVymazat
  21. Super inspitrace :D New in určitě přidej :D

    OdpovědětVymazat
  22. Krásný obrázky! )) a celkově máš super blog ))

    budu moc ráda, když se zúčastníš giveaway u nás na blogu: http://dienosaur.blogspot.cz/2013/03/giveaway-and-illlnes.html ))

    OdpovědětVymazat
  23. New in udělej, takové články mam moc ráda!
    Jinak, hezká inspirace :-)

    OdpovědětVymazat
  24. uz ani nemam silu na tohle pocasi nadavat..uz jen at prestane, uz se to fakt neda.. :-(
    hezke velikonoce! :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Krásná inspirace!! Moc se mi líbí ty vlasy;) Volno je fajn až na to že zase napadl sníh a to jaro snad nikdy nepřijde;(

    OdpovědětVymazat
  26. Barbara Palvin...obdivuem tú mladú kočku, kde to už v 19-ke dotiahla :)

    www.just-angelity.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  27. ten nápd na outfit sa mi pozdáva :) v pravo dole :)

    OdpovědětVymazat
  28. amazing pics :)
    http://lightlessfireflies-romy.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images