norwegian bloggers

13:17

Dneska vám ukážu moje další oblíbené blogerky z Norska. Moc jich neznám, tak proto tu jsou jenom po dvou - abych mohla přidat ještě nějaký článek :D. Obě dvě mají úžasný blog, krásné fotky a skvělý styl. A víte, co mi vážně neleze do hlavy? To, že jedna z nich je mladší než já. pretty sad 



You Might Also Like

29 komentářů

  1. ani jednu neznám, jdu se kouknout!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají fakt skvěle ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Znám jen tu první :) Taky mi kolikrát neleze do hlavy fakt, že je nějaká mladší než já a přitom vypadá na třicet.

    OdpovědětVymazat
  4. norských blogerek je známých hodně no))
    té holce je 13?! si děláš srandu:DDD vypadá hrozně staře:D

    OdpovědětVymazat
  5. Norský bloggerky sežraly pánu bohu všechno kaši krásy, jak tak koukám!

    OdpovědětVymazat
  6. Norky sú úžasné, mať tak ich šarm ;).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  7. nepoznám ich ale idem si ich obzrieť pretože švedske blogerky mam veľmi rada:) ja mam 18 a všetky odomňa vyzerajú staršie takže to už nerieším :D inak sledujem ťa a teším sa na nové posty pokiaľ chceš pozri sa ku mne:)

    OdpovědětVymazat
  8. Musím se na ně podívat, ani jednu totiž neznám. :)

    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  9. pěkné :))

    jsem nový follower

    http://kissofbeautylovers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. No teda ty holky jsou krásný!! Skvělý!!

    OdpovědětVymazat
  11. Betinabf je nádherná!!:)))

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. ja nejak tie baby zo severu nemusím :D štýl majú teda skvelý ale zatiaľ všetky, s ktorými som kedy pracovala boli strašne namyslené. :D ale česť výnimkám :D

    OdpovědětVymazat
  13. obě jsou krásné, díky za tipy!:)

    OdpovědětVymazat
  14. miluju takové články!:) obě jsou super:)

    OdpovědětVymazat
  15. Jsou pěkné, jen škoda, že nepíšou v angličtině. :(

    OdpovědětVymazat
  16. Nice blog!
    Would you like to follow each other?

    OdpovědětVymazat
  17. Neznám ani jednu, ale tím lépe! Jdu projíždět jejich blogy, moc děkuju za tip :)

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkný blog! Nechceš se vzájemně sledovat?:)

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
  19. Neznám je a tak se jdu na ně juknout... já mám ráda tyto dvě zrahaniční blogerky (jsou to tuším sestřenky)

    http://auroramohn.blogg.no/
    http://l0ve.blogg.no/

    OdpovědětVymazat
  20. Znám betinubf. Má úžasný web a je tak nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  21. Obě dvě jsou zajímavý :) Mám ráda ty severský typy, jsou tak něžný prostě :D

    OdpovědětVymazat
  22. poznám obidve a obidve sú super ;) a severské blogy milujem <3

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Veľmi by som sa potešila, keby si sa stala aj mojou followerkou :) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images