blackandwhite

11:37


Změnila jsem adresu a smazala některé staré články. Proč? To raději nechci rozebírat. V každém případě to bez blogu nedokážu vydržet, není to totiž tak lehké, jak jsem si zprvu myslela. Ale nechci, aby bylo poznat, kdo jsem, aspoň nějakou dobu. Možná někteří z vás tuší. Uvidím, jak to nakonec bude:) A pro ten nový začátek tu mám zatím jen tuhle černobílou inspiraci.
 

You Might Also Like

35 komentářů

  1. tak snad ten novej začátek bude lepší:) taky už bez blogu nemůžu vydržet...
    no, my tam jedeme 25. dubna :D:)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych to bez blogu nevydržela.. a ty linky jsou božííí:D

    OdpovědětVymazat
  3. Za změnu adresy jsi musela platit? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Úplně tě chápu, že jsi to udělala :) Ale doufám, že budeš pokračovat!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Když jsem nedávno navštívila tvůj blog, byla jsem zděšená, kam veškeré posty zmizly. Rozumím ti, sama bych to bez blogu taktéž nevydržela, byť jsem to už několikrát zkoušela. Fotky jsou božské a černo-bílá kombinace nestárnoucí! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. úchvatné obrázky.. uplně všechny!! :) černobílé fotky jsou nejhezčí ;))

    OdpovědětVymazat
  7. Ty obrázky jsou nádherné :)
    Já bych to bez blogu taky nevydržela, takže jsem ráda, že jsi začala znovu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Veľa šťastia s novým začiatkom :)

    OdpovědětVymazat
  9. úžasný fotky:) pěkná inspiration!
    A at se do nových začátků daří:)

    OdpovědětVymazat
  10. děkuju za tip:) hodně štěstí do novýho začááátku

    OdpovědětVymazat
  11. Ty obrázky jsou nádherné - každý jeden je skvělý.
    PS: hodně štěstí s novým začátkem ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Som rada, že si znova tu :)
    a inšpirácia je pekná!

    OdpovědětVymazat
  13. tak nech ti nový začiatok výjde lepšie... najlepšie!
    a nech sa ti darí! :).
    a krásna čiernobiela inšpirácia!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  14. Každopádně ty fotky jsou moc pěkné. Ať se ti daří! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak snad ten nový začátek bude teď lepší:))

    OdpovědětVymazat
  16. ti fotky sú užasné <3
    a nech sa ti darí !! :)

    http://liveinfoxworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Pekná inšpirácia, držím ti palce :)

    OdpovědětVymazat
  18. Krása! Strašne rada si pozerám takéto obrázky :)

    OdpovědětVymazat
  19. ani jsem nepoznala tvoje jiné články ,ale jak vidím tuhle inspiraci nebo třeba jen design ,okamžitě jsem followerem!
    ať se ti daří:)))

    OdpovědětVymazat
  20. Super, krásné :) (y) http://kissofbeautylovers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Ty fotky jsou super ->> ty nehtíky :3 já bez blogu taky nevydržím, vždycky mě to chytne, pak se mi zase nechce, ale vždycky u něj skončím ;D

    OdpovědětVymazat
  22. Já přímo miluji tyto černobílé fotky..:)

    OdpovědětVymazat
  23. Asi vím, co myslíš ;)
    Jinak druhá fotka - Taylor Momsen - zbožňuji ji :))

    OdpovědětVymazat
  24. Mary Kate Olsen <3 miluju její kouřové oči! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images