spring

13:21

Miluju tohle jarní počasí, kdy chvíli svítí sluníčko a v další chvíli nevíte, jestli nezmoknete. A taky miluju volno uprostřed týdne, mohlo by to tak být pořád. :) Jinak před pár dny začalo mistrovství v hokeji, na které jsem se těšila celý rok. Škoda, že teď prohrávají, ale snad se to ještě obrátí. Sledujete to někdo? 
 

You Might Also Like

24 komentářů

  1. Sledovala jsem a už raději ne, je to děs co tam předvádějí:/ Krásně fotky:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky jsou úžasné Tess ! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. krásné fotky :)
    hokej poslední dobou vůbec nestíhám, ale mrzí mě, že se jim vede tak špatně.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné :)
    http://mylifebymari.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo fotíš krásné fotky! taky miluju jarní počasí <3 hokej? vubec nesleduju :D jinak tebe sleduju! :)))) :D

    OdpovědětVymazat
  6. kvitnúce čerešne sú super.:))

    OdpovědětVymazat
  7. fotky jsou úžasný! a letos bohužel nesleduju, nějak není čas:D

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, škoda, že já mám na tohle celé krásné jaro alergii:// (pyl atd.)

    Pokud budeš chtít zrovna máme s kamarádkou GA:)

    http://exceedyourshadow.blogspot.cz/2013/05/giveaway-balicek-body-basics.html

    OdpovědětVymazat
  9. Awesome. There's nothing more that I have to say. Just awesome. Really!

    xxx
    HOLYKATTA

    OdpovědětVymazat
  10. Jůů, to jsou krásný fotky!!

    Ráda bych tě pozvala k sobě na blog, kde právě probíhá soutěž : http://dullsinea.blogspot.cz/2013/04/jarni-giveaway.html. Potěší mě, když se zúčastníš.

    Hezký den
    Dullsinea

    OdpovědětVymazat
  11. mám rada jar aj keď pre alergiu je to horšie :) a tiež pozerám majstrovstvá :) ale samozrejme fandím SR :) aj keď im to teda vôbec ale vôbec nejde :D

    OdpovědětVymazat
  12. kvety <3 aaa sledujem blog, máš to tu pekné :)

    OdpovědětVymazat
  13. nááádherné fotky:)
    GIVEAWAY u mna

    OdpovědětVymazat
  14. krásne zábery :) ak chceš pozri sa na môj blog práve tam mám GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já jaro zbožňuju moc překrásný fotky, moc se mě líbí!! :))

    OdpovědětVymazat
  16. Pekné fotky. :)
    http://life-with-nicole.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images