summer wishlist

13:16

summer wishlist

Začal květen, a tak jsem se rozhodla přidat i letní wishlist. Kromě plavek Jack Wills a brýlí Ray-Ban jsou všechny věci z Tally Weijl nebo H&M. Občas ale opravdu nechápu, proč vůbec wishlist dělám, protože většinou téměř nic neseženu. No, nevadí. Co si v nejbližší době chcete pořídit vy? :)

You Might Also Like

44 komentářů

  1. Pekný wishlist :°)
    Ja by som si chcela tiež kúpiť nejaké okuliare a ešte nejaké hodinky. :D

    OdpovědětVymazat
  2. plavky a okuliare by som tiež ocenila.:))

    OdpovědětVymazat
  3. no nádherný věci! chtěla bych všechno:D
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. jo to je :D ale věř že je někdy na zabití :D cassanova jeden :D pccchh nema ani cenu psát jak ybch ty hadříky všechny hnedka s chutí brala:(:D

    OdpovědětVymazat
  5. No,letní už taky začínám chystat.Většinou splňuji.Teď momentálně brýle,barevné kraťásky.No v sobotu jedeme na menší nákupy,tak uvidím jestli něco ulovím ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Oh my god ty šatky jsou úplně luxusní.! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Džínovou bundičku bych taky chtěla a ty barevné košile jsou taky super:)

    OdpovědětVymazat
  8. ta džínová vestička je moc hezká:) i to tílko vpravo.. a ty kraťásky:3 a to tričko vedle.. jůů:D já jako wishlisty nedělám ale v hlavě je mám a taky to většinou nseženu:/:D

    OdpovědětVymazat
  9. Presne tak, ani ja nie :D ale je to taký milý prehľad o tom, ako vieme byť márnivé. Plavky potrebujem aj ja, no budú mi stačiť nejaké z H&M apod. Kraťase tiež, ale asi by som chcela pruhované.

    OdpovědětVymazat
  10. nejaké šaty, úplne obyč ako sú tie oranžové zháňam už asi 2 týždne a nikde nič zatiaľ

    OdpovědětVymazat
  11. Great wishlist! I like that ;) Come to me: agnejsza.blogspot.com

    xoxo

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkné věci. Nejvíc se mi líbí to tričko!
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  13. To citronově žluté tílko je boží :) a celkově tvůj seznam, líbí se mi,že je plný barev :)

    OdpovědětVymazat
  14. ty košile a šaty jsou nádherný'))

    OdpovědětVymazat
  15. skvělý wishlist!:) hrozně se mi líbí ta modrá košile a tričko uprostřed!:)

    OdpovědětVymazat
  16. tie šortky sú úžasné, chcela by som si kúpiť podobné šaty :)

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné věci!:) potřebuju plavky ,kraťasy a sukni nebo šaty :D z tvého wishlistu se mi líbí nejvíc asi plavky a džínová bundička! :)

    OdpovědětVymazat
  18. já dneska pořídila konečně mikinu s tygrem a jsem šťastná a teď už moje srdce touží jen po botách od JC:D<3 Jinak většinu z tvého wishlistu jsem dneska viděla v Orsay, NY nebo Hmku :)) A když si pospíšíš tak tu žlutou košili mají teď v F&F ve slevě asi za 150 Kč :D))

    OdpovědětVymazat
  19. Samý krásný věci, na nic nečekej, mazej nakupovat ať ti můžu závidět :D :))

    OdpovědětVymazat
  20. Moc hezké věcičky :) Hned bych něco z toho brala!:D:)

    OdpovědětVymazat
  21. úžasný věci, ty šaty bych láskou snědla!

    OdpovědětVymazat
  22. Mám pcot, že polno těhle věcí občas vidim v second handech, nebo na ten styl.. tak si zkus wish list vyplnit i pomocí second handů :) je to i levnější a ekologičtější, fakt tam mívaj up to date oblečení

    OdpovědětVymazat
  23. Ty puntíkovaný šaty jsou bomba! :)
    http://simplyourstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. Wishlist se mi líbí. :) Nejvíc ty šaty a šortky!!

    OdpovědětVymazat
  25. To prvé by som strašne chcela, alebo niečo podobné :)

    OdpovědětVymazat
  26. košile, šaty, plavky a raybany, nejlepší <333

    OdpovědětVymazat
  27. jo tak ty šaty jsou super:)
    twonakedminds.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  28. ty šaty a ty košile jsou naprosto okouzlující!:) a já si chci koupit šaty:D:) nějaký, hezký:D ale nevim jaký

    OdpovědětVymazat
  29. Já bych si chtěla pořídit nějaké pohodlné baleríny

    OdpovědětVymazat
  30. Když si vybavím svůj poslední wishlist, z něhož jsem zatím sehnala pouze dvě položky, je mi do pláče :D. No, nicméně - v poslední době skutečně toužím po nějakém sáčku pastelové barvy a černých semišových lodičkách. Své finance však hodlám investovat do kulturní akce v podobě koncertu, takže je mi jasné, jak to s nákupem něčeho nového dopadne :D. Jsem holt chudý student. Ostatně jako většina studentů...:-)

    OdpovědětVymazat
  31. Já wishlisty zásadně nedělám, vždy koupím něco jiného, než mám v plánu. :D Toto léto se ale budu držet toho, že chci košile a šaty, jak máš ve wishlistu ty, nějaká music trika (Nirvana, ...), denim shortky a oxfordky. :) :D

    OdpovědětVymazat
  32. Mamamia !!!!!! Tess ! Hledala jsem tě tak dlouho ! Nebyla jsi na blog.cz a tak jsem tě hledala na blogspotu, ale nic jsem nenašla, jak jsi můžeš v klidu dál blogovat na blogspotu, když o tobě nevím ?! :-D Hned tě jdu follownout, protože tvoje fotky mi moc chyběly :-) Jestli si nepamtuješ, měla jsem blog: barbara-brunette.blog.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  33. no, všechno, až na ray-bany by se mi taky hodilo :) obzvlášť džínový šortky bych potřebovala :)

    OdpovědětVymazat
  34. Super wishlist - ty šatičky :)) ty puntíkovaný mám dojem jsem si zkoušela :D Jinak ty košile, taky bych možná chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  35. Krásné věcičky, taky už musím vyrazit a něco pořídit!! :)


    http://twonakedminds.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  36. Líbí se mi Tvůj wishlist, především ty šaty jsou prostě dokonalé. Puntíky si chci už dlouho pořídit a obohatit šatník, ale ty "pravé" puntíky jsem ještě nenašla :)
    Sleduji Tě, Tvůj blog je moc fajn :)

    OdpovědětVymazat
  37. Wishlist je krásný. Neodolala bych šatičkám :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  38. máš tam moc hezjé věci :) snad si nějaké pořidíš :)

    OdpovědětVymazat
  39. veľmi pekné veci *.* všetko by som chcela aj ja :))

    OdpovědětVymazat
  40. taky bych si kupu věcí z toho přála :)

    OdpovědětVymazat
  41. krásný :) podobné tílko měli asi za 150 v Kiku :D:D
    ty šaty jsou krásný :O♥

    OdpovědětVymazat
  42. polovinu z toho bych si také přála .. :D
    http://turquoise-bow-of-cosmetics.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images