photos

20:31

Zdravíčko. Známky jsou uzavřené a prázdniny tu budou cobydup. Zbývají poslední dva týdny a nejlepší na tom je, že právě jeden z nich strávíme se třídou na výletě v Českém ráji. Na jednu stranu se tam opravdu těším, jelikož je to náš poslední společný výlet, a doufám, že si ho pořádně užijeme. Na druhou stranu se začínám trochu bát, protože mám pocit, že od toho očekávám příliš. Uvidíme). Nejvíce mě však děsí vstávání v pondělí ráno (ono je totiž úplně normální nastavit si budík na 2:55, žejo:D). Chci totiž všechno v klidu stihnout. Už tak jsem tu dnes lítala jako poděs a byla nervní jako ženská v přechodu, protože jsem si neuměla sbalit všechny saky paky. Ale nakonec se mi to povedlo). A taky jedna z důležitých věcí je, že nám vyšlo krásné počasí, ačkoli myslím, že až vyrazíme na túru, tak se uškvaříme. Každopádně teď už dost o výletu, chtěla jsem vám jenom ukázat fotky z třídního focení.



náš gang // nejky // s tomáškem // s natálkou // s nat // s pájou //| s monč // ♥ prostě ňunánek

You Might Also Like

29 komentářů

  1. krásne fotky, moc vám to pristane :)

    OdpovědětVymazat
  2. nám to uzavírají až v úterý. naše třída jede taky na výlet, ale abych byla upřímná, moc se mi tam nechce:D

    OdpovědětVymazat
  3. to jsou krásný fotky!!
    a ta poslední :33 moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelé fotky! Tá posledná je najroztomilejšia :3 Závidim ti uzavreté známky,my ešte týždeň!

    Pozývam ťa na giveaway! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, my byli se třídou na výletě od pondělí do středy a bylo to super. Pravda, sice bylo 30°C a chodit s báglama 15km po slunku není med ale stálo to zato ;-) Snad si to užijete! :) Jinak fotky jsou krásný moc Ti to tam sluší a ta kamrádka s těme "vesmírovýma" šatama <3 Ty šaty jsou vážně krásný, že kámošku zdravím! :D Jinak moc hezký "ňunánek" ;D xx

    . . .
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi krásná!A tvá kamarádka má skvělý galaxy šaty!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš moc krásný úsměv a všem vám to sluší, přeju vám atˇ se ten výlet povede :))

    OdpovědětVymazat
  8. výlet si užite!:)
    a fotky sú pekné

    OdpovědětVymazat
  9. bože, takhle brzy ráno by mě nikdo teda vstávat nedonutil :D super fotky!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ty fotky jsou opravdu krásné!:) A tvoje kamarádka má skvělé galaxy šaty a ty máš úžasnou košili:33 a ta poslední fotka je fakt nuu:)

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělé fotky ;) Ale teda vstávat před třetí hodinou ranní....nebylo by snazší vůbec nespat? :D

    OdpovědětVymazat
  12. krásné fotky :) tvoje kamarádka má úžasný galaxy šaty a ta poslední fotka je tak sweet :)

    OdpovědětVymazat
  13. Pretty pics! Would u like to follow each other?

    http://www.lowbudget-lowcost.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  14. Užij si to :-*
    http://alice-little.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Kam přesně se po ráji chystáte?:) tady to je hezký..občas až moc přírody :D

    OdpovědětVymazat
  16. Hezký fotky!:)

    U nás na blogu je giveway!:)

    OdpovědětVymazat
  17. vy ste tak nádherná trieda. príde mi to ako keby ste boli spoločenstvo ľudí, každý z inej zeme. a to sa mi páči, na tej rozdielnosti. a hlavne to dievča v tých galaxy šatách je nádherné :) (kľudne jej to odkáž:D)

    OdpovědětVymazat
  18. Ach, partička, romantika, léto, prázdniny, co člověk může chtít víc :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  19. Jé, moc hezké fotky! Nám se školní výlet moc nepovedl, měli jsme ošklivě a ještě k tomu jela asi jen půlka třídy. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tak ať máte krásný počasí a užij si to tam! :)
    Ahojky^^ nominovala jsem Vás na "Liebster blog award".
    Pro více informací ->> http://dreamersuniverse.blogspot.cz/2013/06/liebster-blog-award.html#comment-form

    - - -

    Hi^^ I nominated you to "Liebster blog award". For more informations ->> http://dreamersuniverse.blogspot.cz/2013/06/liebster-blog-award.html#comment-form

    . . .
    Dreamers Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  21. tak brzo bych vstávat nechtěla:D super fotky:)

    OdpovědětVymazat
  22. Jéé pekné fotky, prídu mi tak retro upravené. Super :)

    http://anetabjelakova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  23. super fotky:))
    dneska je poslední den GA: http://dreamworld-e.blogspot.cz/2013/06/persunmall-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  24. moc pěkný fotky :)) to mi takhle hezký třídní fotky fakt nemáme .D

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj, ráda bych Tě pozvala na svůj blog, kde začínám minirubriku o cestování. Jelikož budou prázdniny (snad i s počasím), tak třeba u mě najdeš tip, kam se vydat a snad i nějakou radu, kterou jinde nenajdeš a doufám, že se Ti u mě bude líbit :-).

    OdpovědětVymazat
  26. Nádherné fotky! Moc vám to spolu všem sluší!
    Facebook

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images