random photos

15:01



Květen utekl neskutečně rychle a před námi je posledních pár týdnů školy. Musím přiznat, že se opravdu těším na letní prázdniny. Nemůžu se dočkat toho, jak pojedu k moři, jak bude krásně teplo, sluníčko, a jak budou konečně dva měsíce volna. Prázdniny už opravdu potřebuju. Pomalu se také blíží školní výlet do Českého ráje. Začala jsem se tam konečně těšit a jenom doufám, že nám vyjde počasí. Taky mě strašně štve, že nepíšu častěji, ale bohužel se k tomu nemůžu nikdy dokopat, a ani teď se to nezmění, protože si musím opravit nějaké známky a píšeme ještě pár písemek. Jinak tu mám fotky, které jsem chtěla zveřejnit už dříve, ale nedostala jsem se k tomu, tak tu je dnes jenom takový random :)


letošní majáles, téma bylo povolání a naše třída šla za kosmonauty // nejlepší k focení jsou květy stromů  // sestřenka markétka // bratr // standa, adél, pája, monča, sára a já // ♥ // x společných foteček, protože jsme fejsblbky // adél // sárinka

A jak se máte vy? Povídejte, přehánějte.

You Might Also Like

35 komentářů

  1. krásné fotky, všem vám to moc sluší, poslední zvonění je vždycky nejlepší

    OdpovědětVymazat
  2. krásne fotky. máš nádherné spolužiačky. škoda, že tak málo článkov,:)

    OdpovědětVymazat
  3. na té první fotce ti to sluší! jinak pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se na prázdniny těším čím dál tím míň, protože jsem v kvartě a hodně lidí od nás odchází a já se s nima vážně nechci loučit, přeci jen mi za ty 4 royk přirostli k ♥ a bude to těžké. I když na druhou stranu ať žije sluníčko, voda, brigáda a přátele žeano:). A ta tvá kamarádka co má relikvie na krku má úžasné galaxy tričko!:OO:)). a ty kosmonauti jsou originální nápad! to vám závidím:)

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky ;)
    Já se na prázdniny taky těším, ale na druhou stranu mi bude chybět ten zápřah a budu se nudit :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ouu nádherné fotky! :)

    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé fotky :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Fotky sú pekné a dúfam, že cez prázdniny budeš pridávať častejšie:)

    OdpovědětVymazat
  9. Já se na ty letošní prázdniny letos těším snad úplně nejvíc!

    OdpovědětVymazat
  10. krásný fotky :) řekla bych že Monča(nejsme si jistá jménem :D) má pěknej řetízek relikvii smrti :3

    OdpovědětVymazat
  11. těším na prázdniny a konečně teplo tohle je fakt už hnus! :D :)
    A nádherný fotky :)

    OdpovědětVymazat
  12. krásný fotky, chybí mi to slunečné počasí-_- :))

    OdpovědětVymazat
  13. I love your photos soo much! They are really pretty! :) Great blog :D
    Sofia x
    http://somethingaboutsophia.blogspot.ie/

    OdpovědětVymazat
  14. nádherné fotky ! :) máš pekné kamarátky

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  15. Krásne fotky! :)

    Pozývam ťa na giveaway ku mne na blog!

    OdpovědětVymazat
  16. Hezké fotky, moc vám to všem sluší :)

    OdpovědětVymazat
  17. úžasné fotky, ta předposlední fotka kamarádky se mooc povedla:)

    OdpovědětVymazat
  18. juuu všechny holky jste čičiny.:)
    Jsem tvůj follower, budu ráda, když i ty budeš mým.:)

    OdpovědětVymazat
  19. Krásne fotky, už nech sú prázdniny :)

    OdpovědětVymazat
  20. nádherne fotky :-)))

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  21. Já se moc těším na prázdniny! Moc pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images