school trip and holiday

10:38

Zdravím!
Pět dní (od 17. do 21. června) jsem strávila se třídou v Českém ráji. Byl to nejlepší výlet za celé čtyři roky. A i přes ta úmorná vedra jsme si to vážně užili :) V ponděli jsme přijeli kolem poledne, večer se šli projít a pak se vykoupat do řeky Jizery. Úterý bylo docela hrozné. Ať už se to týkalo té dlouhé cesty na Hrubou Skálu, Valdštejn a zpět do Malé Skály nebo toho, co se dělo večer. Ale jinak to byl vlastně skvělý den. Středu jsme měli díkybohu volnější a celý den jsme strávili na frýdštejnským koupališti, kde jsme se všichni pěkně spálili. Ve čtvrtek jsme si Jizeru sjeli na raftech. A v pátek domů. Hned bych jela zpátky. Chybí mi, jak jsme byli všichni spolu. Neustále. Teď většinu dva měsíce neuvidím... V každém případě mám na ráj krásné vzpomínky a tady je pár fotek.  

frýdštejnský koupaliště; monča, já a sára // takhle jsme trávili večery; mobily, notebooky, hry a facebook. bery s honzou a děti našich učitelek // postříkaní panthenolem. // jedna fotka z úterý 

A celý tenhle týden byl fajn, nepočítám-li to, co se dělo v mém životě. V pondělí jsme měli sportovní den, my s Adélkou a s chlapci jeli do bazénu. V úterý zase kulturní den, kdy jsme jeli do Mauthausenu do koncentračního tábora. Musím přiznat, že jsem to čekala horší, ale v žádném případě mě neláká jet např. do Osvětimi. Na středu nám učitelé připravili turnaj ve vybíjené, v piškvorkách a také soutěž o nejlepšího maskota třídy. Ve čtvrtek bylo vyhodnocení - s maskotem jsme vyhráli první místo, ve vybíené jsme skončili čtvrtí a v piškvorkách šestí (tím si ale nejsem jistá:D). A pátek? Vysvědčení. Poslední společný den v tomhle složení. Ani jsme němli žádnou rozlučku, každý si ji udělal po svém se svým gangem. Celý tenhle rok byl skvělý, ale doufám, že prvák/první rok na střední/kvinta bude přece jen mnohem lepší.
 

náš maskot // fotka z pátka  // vysvědčení

A co vaše vysvědčení? Já jsem s ním velmi spokojená, ačkoli mě neskutečně sere ta dvojka z češtiny. Nevím, proč ji mám. Ale pořád to nemění nic na tom, že je to lepší než loni :)
Tak jo, co plánujete na prázdniny? :)

You Might Also Like

27 komentářů

  1. Si se pohybovala poblíž mého bydliště:D Bydlím totiž v Českém Ráji:D Koukám, že sis to tu užila a taky jsem v kvartě takže jsme se takle loučili. Taky jsme měli úžasnej kolektiv a tehle rok byl prostě skvělej:) Vůbec sme se nechtěli odloučit od 6 lidí co odcházej, ale pak jsme si šli sednout do restaurace a pokecali:D.. Jinak moje vysvědčení nebylo zdaleka tak dobrý jako tvoje, čtyři dvojky a jedna trojka:D ta trojka mě pěkně štve, ale snad s tím za rok něco provedu:D

    OdpovědětVymazat
  2. taky miluju akce ze třídou ,když jsme všichni pořád spolu!<3
    a vysvědčení ti závidím teda!:D:)

    OdpovědětVymazat
  3. To cápu, že je tam nikdo nechcete:D k nám má přijít 1.A kde má být 17 holek a 2 kluci:D to bude děs! A ty holky jsou samý barbínky:(:D

    OdpovědětVymazat
  4. mluvíš mi z duše, taky mám dvojku z češtiny a vůbec nevím za co - a též mě to pěkně štve:D!

    OdpovědětVymazat
  5. Je supr, že jste si to ta užili! :) Fotky jsou supr! A vysvědčení máš vážně skvělý, já měla 6 dvojek -.- :D Tak užívej prázdniny! xx

    Hezkou neděli

    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Tvoje vysvědčení je super ! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Pekné fotky :D ;) :) A to vysvedčenie máš super ;) !
    PS: pozývam ťa na moju giveaway :) http://onewaytofashion.blogspot.sk/2013/06/giveaway-with-caseyberry.html

    OdpovědětVymazat
  8. úžasný fotky!! léto s izřejmě dost užíváš :D
    a to vysvědčení je tež supr ! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne fotky :) .. A to vysvedčenie ti závidím :D :)
    http://karinvirag.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Výlet musel být super :) A s vysvědčením jsem spokojená, tvoje je taky skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky!:) jsem ráda, že jste si to tam užili a krásné vysvědčení! .)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky :) Já měla samý jedničky (8čka) :)
    http://blogbymichaela.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Úžasné fotky! Musela sis to parádně užít s lidmi, které máš ráda :)

    OdpovědětVymazat
  14. vypadá to, že jste si to porádně užili ^^

    OdpovědětVymazat
  15. miluju takové ty školní akce, kde se i přespává.. bohužel u nás to je jen lyžák, vícedenní výlety zrušili kvůli nedostatku peněz.. ale skvělý fotky:):D

    OdpovědětVymazat
  16. Máš právo být na své vysvědčení hrdá, je opravdu skvělé! Já dopadla trošku hůř, ale hold obchodka a třeťák no. :D:D
    Jinak my měli nejlepší výlet v devítce, bohužel i proto, že už jsme se rovnou loučili. Ale užili jsme si ho a byl vážně skvělý. Vidím, že ten váš výlet byl taky super, fotky mluví za vše. :D

    OdpovědětVymazat
  17. Krásne fotky, vidno že si užívaš. Vysvedčenie je úplne top, máš byť na čo právom hrdá ! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Výsledky tvého studia ti závidím, asi jako většina lidí tady:D
    Á, výlety jsou super. Taky jsme to tak měli:)
    Prázdninám Zdar !:D

    OdpovědětVymazat
  19. wow, tak výlet se vám neskutečně vydařil, my jsme jeli do Jeseníků, kde nám celé tři dny propršelo a ještě jsem v tom dešti museli jít na výšlap:(

    Jinak na mém blogu probíhá Persun giveaway:)
    http://dreaming-fool.blogspot.cz/2013/07/persunmall-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  20. Super fotky, je vidět že jste si to parádně užili:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images