italy

14:54

Zdravím. Omlouvám se za mou nepřítomnost, ale měla jsem teď opravdu málo volného času. V pondělí ráno mě vyhnali z postele a já musela naklusat do práce, aniž bych to aspoň den předem tušila. Jojo, první brigáda. Nejspíš je dobře, že jsem to nevěděla, protože bych se jinak hrozně stresovala:D Bavilo mě to a zároveň jsem se každý večer děsila, jestli to následující den zvládnu. Ale všechno bylo vždycky v pohodě:) Musíte taky těžce dřít anebo si jen užíváte prázdniny?:D

 ve městě Tropea
Zítra odjíždím do Itálie, takže ani teď se tu neobjeví žádný nový článek. Ale můžete se potom těšit na fotky. Tyhle tři jsou z minulého roku. No, mějte se fanfárově :)

You Might Also Like

37 komentářů

  1. užij si to v Itálii, já tam jedu v neděli :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No vzhledem k tomu že patnáct mi bude až na konci prázdnin tak ani makat nemůžu :DD ale celkem bych chtěla na nějakou brigádu už teď :/ A v Itálii si to užij ;)) Já tam jezdím každý rok v březnu lyžovat (do Livigna :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Asi by som zabila toho, kto by ma poslal na brigádu, o ktorej som dopredu nič nevedela :D Ja sa zatiaľ len vyvaľujem doma, keďže na brigádu ešte nemôžem. Ale išla by som. Taliansko si uži, už sa teším na fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky sú pekné , aj tento rok nafoť veľa toho:)
    a samozrejme si to tam poriadne uži:)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotky:) Asi som idiot, ale nemohla by si poradiť? Absolútne netuším ako mám z obrázkov a fotiek odstrániť rámček a tiene -,- Ako si to urobila ty? Závisí to od šablóny?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V každé šabloně to najdeš trochu jinak, ale tady máš návod, jak to odstranit :) http://silvidesign.blogspot.cz/2011/11/blogger-monday-jak-odstranit-ramecek.html A já jsem to třeba celé nesmazala, jenom přepsala ty čísla na nuly :)

      Vymazat
    2. Ďakujem veľmi pekne, si úžasná;)

      Vymazat
  6. Pekné fotky, i keď málo :( :) A ten západ slnka, och ♥ Strašne sa mi tam ako aj v Grécku, Provensálsku a podobných oblastiach páčia tie staručké domy ♥ Mňa strašne lákajú :3

    OdpovědětVymazat
  7. Aj ja chcem ísť niekam na dovolenkú, Taliansko je krásne :) uži si to tam!

    OdpovědětVymazat
  8. No tak asi nějak tak prostě jak se to líbí tobě .)

    OdpovědětVymazat
  9. A mohu se zeptat jak si založila ten blogspot? Já by jsem si ho docela taky chtěla udělat jestli by si mi třeba na email nenapsala nějak ten postup. To musíš mít účet na google?

    OdpovědětVymazat
  10. jee, v Tropei jsem taky byla:))krásný fotky:) já budu mít 15 až v polovině prázdnin a to už žádnou brigádu neseženu

    OdpovědětVymazat
  11. aj ja by som šla do Talianska! :) vždy je tam super! uži si to :)

    OdpovědětVymazat
  12. já mám tak na půl pracovní a odpočinkové prázdniny, takže tak akorát:) hezky si to v Itálii užij!:)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky <3 užij si tu Itálii :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné fotky. To teplo, jak z nich sálá .. nádhera prostě. :)
    Já brigádu nemám a ještě jsem ji neměla, už bych něco dělat měla ale. :D

    OdpovědětVymazat
  15. krásne fotky, naozaj nádherné :)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :)

    http://bonieblue.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  16. A kde máš brigádu? já mám letos pracovní prádzniny, dělám v restauraci a přes školu mám taky brigádu..takže budu úplně KO:D a v italii si užij:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem tam jenom na výpomoc na pár dní:D Nevím, jak bych to nazvala, ale vlastně to bylo něco jako restaurace.. :D :)

      Vymazat
  17. Tak si to tam užij, ty fotky jsou krásný :)
    http://www.head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherné fotky! Užij si Itálii, já tam byla, když mi byly 3 roky a nic si nepamatuji :D:D

    www.diario-sueno.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj! Mám na Tebe menší otázku. :) Viděla jsem na blogu nobody-is-perfect.blog.cz design, který jsi dělala ty. Ty děláš designy? Promiň, jestli to tu je napsané, ale jsem nevšímavá. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dřív jsem dělala, teď už ne :D :)

      Vymazat
  20. Itálii miluju :D Jezdíme tam skoro každý rok :D Já zatím lenoším, protože je mi teprv 14, ale příští rok mě nějaká brigáda taky asi čeká :)
    www.head-up-baby.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherné fotky, Itálie je úžasná. Užij si to tam. :) A brigády letos nějak šidím a spíš odpočívám.
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  22. Krásné fotky :)! Já pojedu možná do chorvatska ...

    OdpovědětVymazat
  23. Úplně tě chápu, já to mám taky tak, krásné fotky :))

    OdpovědětVymazat
  24. krásný, tak si to tam užij :)

    OdpovědětVymazat
  25. Itálie je krásná ♥ užij si Ji a ať se ti tam líbí ještě víc jak v loni ;-)

    OdpovědětVymazat
  26. milujem Taliansko!
    a toto sú nádherné fotky!
    užívaj!!!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  27. Páne jo, tam k těmto fotkám řeknu jen jednu věc. Dokonalost! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images