wishlist

16:59



Zdravím. Mám tu po delší době wishlist. Jelikož jsem byla před pár dny nakupovat, některé věci jsem si stihla pořídit. Sice nevypadají přesně tak, jako tady, ale to nevadí. Legíny, šortky, černý svetřík a košili můžu tedy vyškrtnout. Nejradši bych ovšem vyškrtla tu zrcadlovku. O ano, konečně se mi podařilo trochu nahlodat rodiče, tak snad se mi tohle přání do konce léta splní. A pokud ne, tak snad někdy jindy :) Co si přejete vy? A jak si užíváte prázdniny?

You Might Also Like

32 komentářů

  1. Ta čepice je krásná ! Já sháním obey snapback, ale je jen na netu:)

    OdpovědětVymazat
  2. šaty ve střihu těch černých sháním, na jednu sukni ještě čekám a šortky s vysokým pasem jsem si již splnila<33
    Zvu tě na giveaway:)
    http://vendulajirmannova.blogspot.cz/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ty zelené šaty jsou krásné! :)

    OdpovědětVymazat
  4. pěkné věci :)
    se mi líbí hlavně ty zelené šaty :)

    withthecharm.blogspot.cz - giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  5. to triko s kočkou je supr :)
    vlastně se mi líbí tak nějk všechno :P

    OdpovědětVymazat
  6. Tie zelené šaty :3 Všetko je to krásne :)

    OdpovědětVymazat
  7. Šaty! jak to vidím...potřebuji šaty! :))
    Chci tě pozvat ke mě na giveaway:http://barbarasway.blogspot.cz/2013/07/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Tie šatičky by som chcela ! :3

    GiveAway → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-firmoocom.html

    OdpovědětVymazat
  9. Nice items!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Mě se nejvíce líbí legíny, tričko s kočkou a ty modré šaty s mašlí :333

    www.diario-sueno.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  11. krásnej wish listv:)) taky bych chtěla zrcadlovku a jak :D a ta čepka je fakt super ;)
    http://www.head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, prosím neudělala by si mi design na blog, nějakej jednoduchej, prosím :) Jinak máš moc krásný blog! To oblečení je úžasné :O

    OdpovědětVymazat
  13. Tak už jsem ti ho poslala a ještě jdu hledat nějaký obrázky .)

    OdpovědětVymazat
  14. Všechno to černý je super. Nechť se ti to splní.
    Ach, zrcadlovky. Miluju je. Jednu mám a zjišťuju, že mám stále nápady, jaké foťáky chci dál. Je to začarovaný kruh:3

    OdpovědětVymazat
  15. Krásne veci :)čo by som dala za zrkadlovku :'(

    OdpovědětVymazat
  16. mne sa páči ten crop top a tie čierne šatičky najviac :)

    OdpovědětVymazat
  17. skoro všechno bych brala taky!Tak ať se ti všechno z tvého wisch listu splní ;-)

    OdpovědětVymazat
  18. to tričko s kočkou je úžasný! :O
    doufám, že ti zrcadlovka výjde ;)

    OdpovědětVymazat
  19. To je úžasný wishlist!! Zrcadlovku ti moc přeju a ta kšilovka je parádní. :)

    OdpovědětVymazat
  20. SKvělý wishlist :-)
    naprosto souhlasím s tou zrcadlovkou!

    thevoguebyme.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. nutně potřebuju vědět z jakého obchodu je ta čepice? Asi jí potřebuju!<3
    Jinak krásné věci máš vyhlídlé!:)

    OdpovědětVymazat
  22. úplně skvělý šaty, hlavně ty s mašličkou♥!

    OdpovědětVymazat
  23. to jsou super věcičky!:) já mám teď na wishlistu nový objektiv k zrcadlovce, ale předpokládám, že si na něj našetřím až tak příští léto :D Máš bezva blog! Dávám follow na bloglovin (#16, Petra Lorencová). Můžeš mě také podpořit, když budeš chtít ;) Předem moc děkuji!♥

    www.lorietta.cz


    My Bloglovin profile

    OdpovědětVymazat
  24. Tak ty růžové šaty jsou úžasné taky si musím nějaké takové pořídit :D :)

    OdpovědětVymazat
  25. Tak mohla by si aspoň něco zkusit vytvořit :) Ale prosila bych jenom jednoduchej prostě ty obrázky tam ani nedávej jenom nahoře chci nápis mého blogu a ty popisky jak mám v menu úplně stejné. Představovala by jsem si to jako to máš nějak ty a nebo tento blog http://just-love-fashion.blog.cz/, něco takovéhleho já si ty obrázky pak můžu dát do menu .)

    OdpovědětVymazat
  26. Legíny a košili už mám taky. Ale ještě nějaké legíny by to chtělo :D
    Chtěla jsem notebook a ten už mám, teď bych chtěla nějaký digitální foťák:) Ale ten budu mít na Ježíška :)

    OdpovědětVymazat
  27. WOW!!! Skvělý věci! Taky bych chtěla zrcadlovku :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images